retourbeleid 

Lenzen mogen niet worden geretourneerd als dit niet van tevoren is afgesproken met de afdeling Customer Service. Deze afdeling regelt het ophalen en vervoer door een koeriersbedrijf. De verzendkosten via dit koeriersbedrijf zijn voor rekening van Johnson & Johnson Vision Care België.

Lenzen die direct bij Johnson & Johnson Vision Care België zijn aangeschaft kunnen binnen 90 dagen na ontvangst worden geretourneerd ter creditering of te allen tijde geruild worden mits ze worden geretourneerd in de originele verpakking, vrij van stickers, markeringen of enige andere verandering aan de verpakkingen en mits zij nog een houdbaarheid hebben van ten minste 13 maanden. Alle producten die worden ontvangen die niet aan deze criteria voldoen zullen worden vernietigd zonder dat u hier vooraf over zal worden geïnformeerd en er zal geen restitutie of ruiling voor een ander product plaatsvinden.

Indien er een creditering wordt verstrekt voor een geretourneerd product dat aan de genoemde criteria voldoet, zal dit worden verstrekt op basis van de oorspronkelijke aankoopprijs van het product.
Johnson & Johnson Vision Care België accepteert geen retouren van diagnostische lenzen of speciale bestellingen.

Returns

 

OMRUILEN

Mocht het voorkomen dat een ACUVUE® product beschadigd is tijdens het transport, of dat er een verkeerde hoeveelheid verzonden is, dan zal Johnson & Johnson Vision Care een omruiling faciliteren en vervangend product opsturen. Deze vervanging moet van dezelfde ACUVUE® familie zijn.

 

RETOURPROCES

Gebruik het ACUVUE® retourformulier om een product te retourneren. De reden van retournering dient ook opgegeven te worden. Het formulier kunt u bij de klantenservice verkrijgen. Johnson & Johnson Vision Care zal, na ontvangst en inspectie van het geretourneerde product, een teruggave regelen gebaseerd op de aanschafprijs van het product.